Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

it's me, reloaded

Για να τα πάμε καλά, ορισμένα πράγματα που οφείλεις να γνωρίζεις για μένα:

1. Δεν στέλνω ποτέ chain mail τύπου "στείλε για να έχεις τύχη", "στείλε και θα σου φέρει την αλληλογραφία ο Γεωργούλης", "στείλε και θα κερδίσεις έναν αποτριχωτή τσέπης", "στείλε και θα έχεις τύχη και ευδαιμονία" κτλ κτλ. Αυτό σημαίνει στην καλύτερη ότι στην επόμενη μου ζωή θα επιστρέψω ως Harpic Bloc και στη χειρότερη ότι σου μιλάω ήδη από το πυρ το εξώτερο.

2. Κοιμάμαι σε εμβρυακή στάση φορώντας μόνο άσπρες μάλλινες κάλτσες [χειμώνα - καλοκαίρι]

3. Δεν μπορώ να γράψω αν έχει φύγει το καπάκι από το πίσω μέρος του στυλό.

4. Έχω να κάνω σχέση από το Δημοτικό που μου 'στελνε ο Νικολάκης ραβασάκια και σεξ από χθες το βραδυ –και αυτό ισχύει όποτε και αν με διαβάσεις.

5. Χτενίζομαι μόνη μου γιατι καμια κουλη κομμωτρια δεν είναι αξια να αγγίξει αυτά τα υπέροχα μαλλιά αλλα με κουρεύει η Νιτσα απ απέναντι γιατί δεν βλέπω να τα πάρω και από πίσω.

6. Ο πατέρας μου είναι στην ξαδέρφη στη Θεσσαλονίκη [έτσι λένε την ξαδέρφη μου] αλλά για πόσο ακόμα;

7. Ο βασικός λόγος που ο πατέρας μου είναι στη Θεσσαλονίκη είναι το ξύλο που του έριξα γιατί φορούσε τις κάτσες μου...είπαμε.

8. Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί οι άνθρωποι συνεχίζουν να κάνουν παιδιά. Που είναι η εξέλιξη σε αυτό;

9. Αγαπημένη μου σειρά είναι η "ιδιαιτέρα για κλάματα". Στο επεισόδιο που η Αλιμπέρτη ρίχνει τελικά τον Τζώρζογλου, ασβεστώνω το μπαλκόνι και βάφω κόκκινα αυγά.

10. Το μότο μου γενικά είναι: "και πια δεν φοράω την κολώνια μου, ούτε κοιμάμαι στα σεντόνια μου. Στην άμμο ξαπλώνω το κορμάκι μου με μαξιλάρι το μπλουζάκι μου.."

Αυτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες