Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Εθνική Ύψωσις


Η Aegean με την Ολυμπιακή συγχωνεύονται και εγώ πλέον δεν θα ξανα ανέβω σε πετούμενο να πάω να δω τον πατέρα στη Σαλονίκη [ξαδέρφη είπαμε] μου παρά μόνο αν αυτό είναι η σκούπα της Magica De Spell και αυτή σε free ride καθώς πάμε να κλέψουμε τη μαγική [δηλαδή την τελευταία παγκοσμίως που θα έχει απομείνει] δεκάρα, η Αφροδίτη της Μήλου απέκτησε ξαφνικά χέρια και κάνει "σήματα " και ο Λάλας ψάχνει να τα βρει μέσα από την πρωινή εκπομπή του στο ραδιόφωνο του Flash, κατηγορώντας ευστόχως και πάλι τους Γερμανούς για κλοπή, νέα 24ωρη απεργία αύριο 24/2 στο μεταξύ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Ζέτα Δούκα απέκτησε παλαμάρι.Δηλαδή τι θα μείνει όρθιο πια σε αυτή τη χώρα;

Μα τι σκέφτομαι η χαζή. Ίσως το μοναδικό όρθιο πράγμα σε αυτή τη χώρα....να είναι το παλαμάρι της Ζέτας! Ακόμα πιο προχώ, ίσως η Ζέτα να είναι η ίδια η Ελλάδα! Και ίσως το μήνυμα να πρέπει να εξαχθεί και προς τα ξένα ΜΜΕ: ξαφνικά μου φύτρωσε, και θα σας γ***** όλους, προσοχή! Πληροφορίες που θέλουν την Άνγκελα Μέρκελ να διαθέτει τον ίδιο εξοπλισμό και να ετοιμάζεται για εξόρμηση στη νότιο Ευρώπη χαρακτηρίζονται ως αναληθείς και κακόβουλες, και παρακαλώ προσωπικά τον Παπακαλιάτη να μην την προσκαλέσει και αυτή για ένα guest.

Και μέσα σε όλα, ο Κουρής. Σε κάθε επανάσταση χρυσό μου υπάρχει ένα τίμημα. Να μου πεις τι φταις εσύ; Εσύ να γ***** ήθελες απλώς, και τελικά παραλίγο να βρεθείς εσύ στα 4. Απροπό, λες για αυτό να ονομάστηκε η σειρά έτσι; Και μια ακόμα απορία: το ΕΣΡ του έκοψε πρόστιμο παλαιότερα για κάτι τύπου υβρεολογίες και ακόμα πιο παλιά για ένα gay φιλί...Τώρα που η γίδα αποδείχθηκε καπρί, τι ακριβώς θα γίνει; Δεν μπορώ ούτε καν εγώ να το φανταστώ...

Ξέρεις, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος το ΕΣΡ να μην καταλάβει την αντιπαραβολή μεταξύ της μαλαπέρδας της Ζέτας και της υψώσεως του τίμιου εθνικού φρονήματος και να αρχίσουμε πάλι τα πρόστιμα. Ξέρεις, τα πρόστιμα μπορεί να εισαχθούν σε ένα point system νέου τύπου ανάλογα με το μέγεθος [πόντος και τριχίλιαρο ας πούμε]. Ξέρεις, οι ορθόδοξες οργανώσεις και η Πίτσα μπορεί να εξεγερθούν γιατί το φαλλικό σύμβολο ως σύμβολο λατρείας υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων και υπονομεύει το χριστιανισμό και προβάλλοντάς το σε ξένο σώμα και από την τηλεόραση δίνουμε λάθος πρότυπα...

Εγώ πάλι δεν θέλω να ξέρεις...[πόσο άσχημη νοιώθω με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου]

Με αγάπη,

Το ταπεινό (πολύ θα το' θελες) χαμομηλάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες